nealiten

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

En grå måndagsmorgon

Av Linnéa - 11 april 2011 09:53

Inte blir man då särskilt uppiggad då man tittar ut genom fönstret iaf. Himlen är fylld av gåra moln och marken är fuktig. Jag vågar nog inte använda mina nya Dr Martens kängor idag heller. Vita kängor går förstås att tvätta av ganska enkelt till skillnad från tygskor:)


Sitter och har påbörjat skrivandet av min projektrapport. Det kommer bli en hel del jobb, så jag förbereder mig nästan på att sitta nattetid. Tur att den del av rapporten kan kopieras direkt från projektplanen^^ Måste säga att jag är väldigt nöjd med bakgrunden till projektet! Tackar och bockar till den kära Kängpunkaren jag en gång kände:) Utan dig hade det inte blivit nåt sånt här.


Helgen började bra för mig! Den började kanske till och med innan jag hade min mattelektion i fredags då jag hämtade ut mina nya kängor.   Dessa är min nya kärlek<3 Underbara<3


Min mormor kom hit från Lycksele på fredagkväll. Det var trevligt! Hon ska stanna till på onsdag tror jag. Alltid roligt när hon kommer på besök :)


Lördagen blev ju lite som den blev. Jag vaknade vid 12 efter att ha sovit elva timmar! :O Tror dock att jag behövde den sömnen. Jag dammsög mitt rum så nu är här rent och fint! På lördag eftermiddag drog jag iväg till en kompis. Var väldigt trevligt.


På söndagen fick jag ett ryck och målade klart halva min vägg vit! Det var verkligen på tiden. Nu ska jag bara flytta om och måla andra halvan innan jag kan avancera till väggen på andra sidan av rummet;)


Nu tog jag mig en titt på klockan och kom på att min buss snart ska gå. Borde nog dra på mig kläder och borsta tänderna^^ Så ska jag till skolan och fortsätta sy på min studentklänning!


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 22 mars 2012 19:28


I'm just waiting for my man to come home. It's quite interesting how much you can miss a person that you more or less have been spending every second with these last few days...   Last week we finally moved in to a room here in Catford! It's just...

Av Linnéa - 23 februari 2012 22:44

Two weeks and 3 days until I get to see my love again. Can't F****** wait! Yeah I'm a bit nervous, but who wouldn't be? I mean, I'm leaving pretty much everything I know behind, to start something new. Well, well this is exactly what I want to do s...

Av Linnéa - 6 februari 2012 22:54


I realised I have not written anything for a really long time...maybe I should write something.   It's a new year, 2012 to be correct, and something tells me that this might become the best year in my life. It's a beginning of something new. 2011...

Av Linnéa - 30 november 2011 00:54

I'm here again. Awake in the middle of the night. Why? Well... I've never really liked to sleep alone. I'm just staying awake until I'm so tired that I can't keep my eyes open, and then I will hopefully sleep the rest of the night.   "So she aske...

Av Linnéa - 6 november 2011 22:09

Iona behind me. I'm leaving this amazingly beautiful island on tuesday.   The time on this wee island have been awesome and it will always be in my heart and mind.   This picture is from yesterday (fifth of november, Guy Fawkes).   My sc...

Presentation


I fell in love. Fell in love with the country, the island, the view.
And in some strange way, I found that missing piece too.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards