nealiten

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Mr Strawberry & Mrs Yumberry Who Met Online

Av Linnéa - 18 maj 2011 18:30


Jag köpte en ny festis idag igen, namnet var roligt idag igen XD Mr Strawberry & Mrs Yumberry Who Met Online. God var den också^^


Dagen började med nationellt prov som jag tror gick ganska bra, sen har jag suttit och avverkat några uppgifter och lämnat in till lärare. Fick matte b godkänt idag med! Så sjukt skönt!


Ikväll blir det till att plugga inför religionsprovet som är i morgon, vårt sista prov :D Ska även skicka in några andra uppgifter så jag blir av med dem. Betyget sätts ju ändå på fredag...


Hoppas iaf att jag kan ta en paus i morgon kväll och träffa en kompis, skulle vara trevligt.


I helgen blir det iaf en tur upp till sundsvall på DS möte. Ska bli trevligt att träffa delar av gänget iaf:) Blir ju mitt sista möte eftersom jag drar till Skottland i höst!


I helgen som gick var jag med på Kyrkans Världsdag på Uppsala Slott. Kronprinsessan Victoria var på plats under förmiddagen och jag måste säga att hon är väldigt vacker! Träffade massa trevligt folk under dagen iaf. Bland andra två trevliga pojkar från Skellefteå som förgyllde min dag! :)


I måndagskväll var det iaf äntligen dags för klassens studentskiva! Vi hade den tillsammans med Estet och Bygg. Blev en riktigt trevlig kväll med många trevliga utklädnader att titta på. Vår klass hade en salig blandning av filmkaraktärer. Själv var jag Prinsessan Leia, sen hade vi både Belle, Rödluvan, Jack Sparrow, Pelle Svenslös, Lara Croft och några till. Vi var sjukt snygga!

Ni kan ju ta en titt på vimmelbilderna som finns på unt.se, eller följ länken

http://www.unt.se/bildspel/bildspelplayer.aspx?slideshowID=1345149&firstImageID=1345155


Nu ska jag ta och göra mig lite middag innan jag hungrar ihjäl och sen blir det plugg!


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 22 mars 2012 19:28


I'm just waiting for my man to come home. It's quite interesting how much you can miss a person that you more or less have been spending every second with these last few days...   Last week we finally moved in to a room here in Catford! It's just...

Av Linnéa - 23 februari 2012 22:44

Two weeks and 3 days until I get to see my love again. Can't F****** wait! Yeah I'm a bit nervous, but who wouldn't be? I mean, I'm leaving pretty much everything I know behind, to start something new. Well, well this is exactly what I want to do s...

Av Linnéa - 6 februari 2012 22:54


I realised I have not written anything for a really long time...maybe I should write something.   It's a new year, 2012 to be correct, and something tells me that this might become the best year in my life. It's a beginning of something new. 2011...

Av Linnéa - 30 november 2011 00:54

I'm here again. Awake in the middle of the night. Why? Well... I've never really liked to sleep alone. I'm just staying awake until I'm so tired that I can't keep my eyes open, and then I will hopefully sleep the rest of the night.   "So she aske...

Av Linnéa - 6 november 2011 22:09

Iona behind me. I'm leaving this amazingly beautiful island on tuesday.   The time on this wee island have been awesome and it will always be in my heart and mind.   This picture is from yesterday (fifth of november, Guy Fawkes).   My sc...

Presentation


I fell in love. Fell in love with the country, the island, the view.
And in some strange way, I found that missing piece too.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards