nealiten

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Värmeslag, myggbett och en flytt

Av Linnéa - 12 juni 2011 20:01

Jag funderar allvarligt på om jag borde sova med isbitar i sängen inatt! Det är så förbannat varmt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


I morgon bär flytten ut till Frösön av. Ska bli skönt att komma dit och få närmare till jobbet. Lär väl bli ganska kaosartat till en början, men det ska nog gå. Jag kommer dock stå utan internet i minst 2 veckor, bara så ni vet. Så om ni vill nåt så är det bara att ringa.


Efter en vecka i östersund så har jag självklart lyckats falla över ett par underbara Dr Martens   

http://www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod_10001_10001_60543%20626310429_-1?CMP=AFC-ANET-437947


De är i ett mjukare läder än de två andra par jag har. Kommer nog inte köpa dem i sommar dock, men jag kan alltid drömma om dem :)


Nu ska jag angripa mina saker och packa ner allt i väskorna så att de kan flyttas i morgon:)


Puss



 
 
kurd

kurd

26 juni 2011 20:30

12 juni var varmt men nu är det kallt :D

http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se

Linnéa

3 juli 2011 13:30

Ja vädret pendlar lite fram och tillbaka:) Via hade mellan25-30 grader i onsdags. Det var nästan lite obehagligt. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 22 mars 2012 19:28


I'm just waiting for my man to come home. It's quite interesting how much you can miss a person that you more or less have been spending every second with these last few days...   Last week we finally moved in to a room here in Catford! It's just...

Av Linnéa - 23 februari 2012 22:44

Two weeks and 3 days until I get to see my love again. Can't F****** wait! Yeah I'm a bit nervous, but who wouldn't be? I mean, I'm leaving pretty much everything I know behind, to start something new. Well, well this is exactly what I want to do s...

Av Linnéa - 6 februari 2012 22:54


I realised I have not written anything for a really long time...maybe I should write something.   It's a new year, 2012 to be correct, and something tells me that this might become the best year in my life. It's a beginning of something new. 2011...

Av Linnéa - 30 november 2011 00:54

I'm here again. Awake in the middle of the night. Why? Well... I've never really liked to sleep alone. I'm just staying awake until I'm so tired that I can't keep my eyes open, and then I will hopefully sleep the rest of the night.   "So she aske...

Av Linnéa - 6 november 2011 22:09

Iona behind me. I'm leaving this amazingly beautiful island on tuesday.   The time on this wee island have been awesome and it will always be in my heart and mind.   This picture is from yesterday (fifth of november, Guy Fawkes).   My sc...

Presentation


I fell in love. Fell in love with the country, the island, the view.
And in some strange way, I found that missing piece too.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards